6. Asteari dagokionez, Komunikazioa eta harremanak saintzeko baldintzak komentatu ditugu klasean. Zein dira gure erreakzioak egoera desberdinetan egotearen aurrean.
Galduta egotean, gauzak ez ulertzerakoan nola erreakzionatzen dugu.
Bakoitzak ardura handia dugu gure ikaskuntza prozesua nola norabideratu eta egoera desberdinak sortzean edo konpontzean.
Tutoretza orduetan edo praktika geletan oso garrantzitsua da salantzetan sakontzeko eta hobeto konpontzeko oso baliogarriak dira, kalitatez entzuteko eta guztien arteko harremanak sendotzeko.
Azken aste hauetan, asko hitz egin dut autoebaluaketaren garrantziari buruz, beraz, hausnarketa txiki bat egingo dut hemen azpian.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
AUTOEBALUAKETA
- Nola sentitzen ari naiz ikaskuntza prozesuan?
Unibertsitatean hastean, ez nuen modu honetakoa izango lirateke, baino denbora pasa ahala, ikasi nahi nuena zela konturatu nintzen, ematen gaituzten tratua, unibertsitatean esaten duten "hotsaltasun" hori ez egotea puntu positiboa izan zen, kontutan eduki, haurrekin lan egin beharko dugula gure etorkizunean. Hasieran, kosta zitzaidan euskeraz ikastea, memorizatzea... denbora asko pasa dela euskaraz ikasi nuenetik. Baina, gehien kostatzen zaidana klasearen aurrean hitz egitea da.
-Nola sentitzen naiz galduta nagoenean?
Sentsazio oso txarra da, zer egin ez jakitean, nola konpondu arazoak, alternatibak bilatzean ezer aurkitzea eta hainbat egoerak bizitzea eta ez jakitea nola ateratzea hortik ... Segurtasuna ez edukitzea sentsazio oso nazkagarria da.
-Erreakzioak nola eman ditzaket buelta?
Ondo, lasaitasunez, segurtasunez eta kontzienteki pentsatzen. Nire urduritasuna, lotsa eta karaktea kontrolatzen eta ikasi nola eraman eta erabili eta egoerari begira, nola konportatu jakitea eta erregulatzea.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Klasea bukatzeko, erlaxazioaren 10 minutu egin genituen.
Horrez gain, Curriculumaren irakurtzen eta azpimarratzen (indibidualki) eta mapa kontzeptuala egiten segi egin dugu eta astea bukatzeko, Egelatik bidali behar izan genion mapa horrek.

iruzkinik ez:
Argitaratu iruzkina