2018(e)ko martxoaren 11(a), igandea

2. ASTEA

Kaixo, eta ongi etorri nire blogerra.
2. astean emandako aspektuak eta egindako lanak eta ariketak aurkeztuko dizkizuet.
Hasteko, irakurri dugu "Gure ebaluazio-paradigmaren abiapuntua" eta astearen azken egunean, tertulia dialegtiko bat egin dugu, baina horrek uzten dugu geroago.
Egelan dagoen "Baliabideak_Haur Hezkuntzaren Didaktikarako" azaldu digu Alaitzek, hau da, esan digu veste irakasale baten web-gune bat dela eta eduki oso interesgarriak daudela gure portafoliorako.

Autoebaluaketari buruz hitz egin dugu, eta garrantzia handia duela. Eta horretan sartzeko, hausnarketa txiki bat egin dugu bi galderei esker; "Hemen eta orain ikaskunrza egoera errazteko ikasgai batzuk haur-hezkuntzan gehio enfokatzea gehitu edo kenduko nuke. " eta " Hemen eta orain ikaskuntza egoera laguntzeko nik gehio parte hartzea aportatu dezaket eta estresa kontrolatu eta maneiatu behar dut"  Beltzez dagoena berak esan zuen eta urdinez dagoena, guk gehitu egin behar dugu nola sentitzen garen kontutan eduki.

Ostiralean, humorezko bideo bat ikusi genuen, neska bat "txiribuelta" bat ematen du eta veste haur batek ikusten dio eta kalkulatzen saiatzen da (matematikoki) nola egin duen eta berak egiteko eta egiterari hausnartzean, ahoz joaten da lurrera.

Tertulia dialegtikoarekin jarraitzeko, gehien arritu gaituena esatean oinarritzen zen. Lehenengo parteko garatu ditugun ideiekin programazio irizpide-katalogo bat egin dugu taldeetan.

Saio honetara eta astera, amaiera eman genion bideo batekin. Bideoa maitasunaren ingurukoa izan zen, Walt Disney-ri kritika bat. (Emakume eta gizonezko desberdintasunari buruzkoa).        
Eskerrik asko, zuen arretagatik eta hurrengo asterarte.          




iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina

NIRE IBILBIDEAREN HAUSNARKETA ETA POSTPROGRAMA!

Hasteko, Didaktika, i rakaskuntza edo irakaste-ikaste prozesuak lantzen eta aztertzen dituen Hezkuntza zientzia da. Irakaskuntza-prozesurako...